BIDBUX
BIDBUX
کسب درآمد اینترنتی
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:پیامک طنز, پیامک جوک جدید, پیامک خنده دار, اس ام اس خنده دار جدید, توسط ادمین |


من عادت دارم از سمت دسته پارچ آب بخورم، تزمم اینه که کسی عقلش نمیرسه

از اون قسمت آب بخوره
.
.
.
.
ما یه ناظمی داشتیم که میگفت بچه ها هر ازمونى یه وقت خاصى داره مثلا یه امتحانى که

۱۲۰ دقیقه وقت داره نمیتونین ۲ ساعت سر جلسه وایسین

به همین برکت قسم
.
.
.
.
اسادی که زودتر از اینکه تایم کلاس تموم میشه اجازه میده بریم استاد نیس که،

هم نوعه هم درده عشقه اصن ته مرامه :دی ♥
.
.
.
.
یه بنده خدایی

مو کاشته

دماغشو عمل کرده

بوتاکسم کرده

ابرو هاشم که مثه نخ کرده

...لبشم پروتزیه

فقط هر کاریش میکنیم سیبیلاشو نمیزنه..

میگه:

"مرد باید سیبیل داشته باشه..!"
:)))
.
.
.
.
نمي دونم كه باباهامون چه اصراري دارن كه اس ام اس دادن و ياد بگيرن ،

هر دفعه هم كه ميخواي بهشون ياد بدي ،

گوشيو بهت نمي دن و مي گن : صب كن ، خودم بلدم !
:|
.
.
.
.
ﻧــــﺎﻡ = ادمـیــــــن

ﻣــــــﺦ = ﺗﻌــﻄﯿﻞ

ﺟــــــﯿﺐ = ﮔﯿﺮﯾﻢ ﭘﺮ اﺯ ﭘﻮﻝ

ﺍﻋﺼـــﺎﺏ = ﺧـــﺮﺍﺏ

ﺍﻣﯿﺪ ﺑﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ = ﺟﺎﻧﻢ ؟

ﺩﻝ = ﺗﻨـــﮓ

ﻏﻢ = ﺯﯾﺎﺩ

ﺷﺎﺩﯼ = ﮐﻢ

ﻣﺤﺒﺖ = ﺭﻓــﺖ

ﻋﺸﻖ = ﻣُـــﺮﺩ

ﻋﺎﺷﻖ = ﻫﺴﺖ

ﺭﻓﯿﻖ = ﮐﺠــﺎﺳﺖ

ﺍﻧﺴﺎﻧﯿﺖ = ﺗﻤـــﺎﻡ ﺷﺪ

ﺭﻓﺎﻗﺖ = ﯾــــﺦ

ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ = ﺗﺎ ﺩﻟــــﺖ ﺑﺨﻮﺍﺩ

_ ﻭﻟــــﯽ هميشه دوستتون داريم...

:)))
.
.
.
.
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻧﺎﻫﺎﺭ ﺁﺑﮕﻮﺷﺖ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ، ﻃﺒﻖ ﻣﻌﻤﻮﻝ ﻣﻨﻮ ﻭ ﺩﺍﺩﺍﺷﻢ ﺳﺮ ﺍﺳﺘﺨﻮﻥ ﻗﻠﻢ ﺩﻋﻮﺍﻣﻮﻥ ﺷﺪ ، ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺁﺷﭙﺰﺧﻮﻧﻪ ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﻧﻪ : ﭼﺘﻮﻧﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﺭﻭ ﮔﺬﺍﺷﺘﯿﺪ ﺭﻭ ﺳﺮﺗﻮﻥ ،

ﻣﮕﻪ ﺷﻤﺎ ﺳﮕﯿﺪ ﮐﻪ ﺑﺮا ﺍﺳﺘﺨﻮﻥ ﺩﻋﻮﺍ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ؟؟؟

ﺻﺪ ﺑﺎﺭ ﮔﻔﺘﻢ ﺍﺳﺘﺨﻮﻧﺎ ﺑﺮﺍ ﺑﺎﺑﺎﺗﻮﻧﻪ !!!

ﻣﻦ :|

ﺩﺍﺩﺍﺷﻢ :0

ﺑﺎﺑﺎﻡ :|

ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺑﺎﺑﺎﻡ :|

ﺳﮓ ﺁﻗﺎﯼ ﭘﺘﯿﺒﻞ :)

هاپوکومار :))
.
.
.
.
تنها از یک زن ایرانی بر میاد که

مردایی مثل شماهارو تحمل کنه :))
.
.
.
.
تو برنامه ویتامین 3 علی ضیا از یارو پرسید چطوری با عروس اشنا شدی یارو گفت:

فامیلا زیاد تعریف کردن منم وسوسه شدم!!!!!!!!!!!! ¬!!!!
.
.
.
.
الان داشتم کیبورد رو می تکوندم.

با مواد غذایی که ازش بیرون اومد میشد مردم سومالی رو نفری 3 وعده غذا داد ! ))))
.
.
.
.
صادقانه‌ترین تبلیغی که تو این چند سال دیدم بنر شهرداریه ؛

که نوشته: هر شهروند؛ یک درخت!! :|
.
.
.
.
اینقدر بدم میاد از این رتبه اولی های کنکور که میخوان خودشونو تو tv مثبت نشون بدن!!!

تازگیا یه پسرو تو گزینه دو آوردن ازش پرسیدن چقدر تفریح میکنی؟؟؟

گفت:هفته ای 1 ساعت با بچه ها میریم مسجد تفریح؟!؟!!؟!؟

سریع مامانم بهم گفت:خاک تو سرت !؟!؟!؟! به این میگن پسر!

من فقط پسر رو نبینم؟؟؟

من: : (((((((((

مامانم: : ))))

پسره: : ))))))))))))))) ¬))))))))))))))) ¬)))))))))

خیلی هم راضی بود!
.
.
.
.
دیشب نشسته بوديم سر ميز داشتيم شام ميخوريم !

واسم sms اومده نگاه ميکنم ميبينم بابامه !

متن sms : بابا جون عزيزم اون خورشت رو بده بياد سمت من !

من همينجور هاج و واج موندم!

ميخنده و بازم بهم sms ميده که :

امروز همراه اول بهم 150 تا "مسيج" هديه داده گفتم حروم نشه
.
.
.
.
آیا از بیخوابی در عذاب هستید ؟

آیا از بس که نشستید پای کامپیوتر اونجاتون مدام درد میکنه ؟

آیا از درد گردن و دست راست و ستون فقرات رنج میبرید ؟

آیا جلو آینه که وایمیستید دو تا حلقه سیاد و گود زیر چشماتون میبینید؟

آیا در حسرت این هستید که چند ساعت بشینید پای تی وی ؟

آیا دلتون برای خیابونای شهرتون و آدما تنگ شده ؟

بخدا من بدتر از شمام دارم از دس میرم :|
.
.
.
.
دلم واسه نسل های بعدمیسوزه…

طفلکا با یه مشت پدربزرگ اَبرو برداشته چیکار میکنن؟؟؟!

دروغ میگم؟ نه خداوکیلی دروغ میگم؟؟!

:)))
.
.
.
.
پسرک با ناراحتی پرسید: آیا مرا فراموش می کنی؟؟

دخترک با بغض پاسخ داد:چگونه فراموشت کنم در حالی که...

اسم تو پسورد ایمیل من است؟!

چشمان پسر پر از اشک شد . . .

پسرک سریع به خانه برگشت ، ایمیل دختر را دزدید و با دوست های او دوست شد!

ینی انقد بیشورن بعضی پسرا
.
.
.
.
دختره همسایمون افسردگی گرفته بود ، بردنش پیش روانشناس.

ننه اش میگفت کنکور به همش ریخته!

میخواستم بگم ای مادرجان تابلوعه که دوس پسرش پیچوندتش!

دیگه ما تو این کارا استخون ترکوندیم

بعله

کنکورو چرا بدنام میکنی؟!
.
.
.
.
دقت کردين !؟

گل کــَلــَم توی ترشي ، حـُـکم پسته تو آجيل رو داره ! ؟!

کیا موافقن؟!؟؟!
.
.
.
.
اکــثر اوقات که میرم فیسبوک عینک دودی میزنم چشمام اذیت نشه!

از بس که روشن فکر توش زیاده!!!
.
.
.
.
نشون به این نشون که به دختره تو دانشگاه گفتم ایمیل داری برات جزوه بفرستم؟

گفت داداش کوچیکم زد با گلدون تو صفحش شیکست…

هیچی دیگه از اون به بعد لال شدم اصن
.
.
.
.
زن باید خوشگل باشه و آشپزیش هم خوب باشه، اخلاقش با کتک درست میشه
.
.
.
.
ﺷﺎﻣﭙﻮ ﺧﺮﯾﺪﻡ ﺭﻭﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﺤﺼﻮﻝ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﺳﺮﺗﺎﻥ ﺑﺮﯾﺰﯾﺪ ﻭ ﻣﻮﻫﺎﯾﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻤﺎﻟﯿﺪ

ﺳﭙﺲ ﺁﺑﮑﺸﯽ ﮐﻨﯿﺪ!

ﻣﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﺮﯾﺰﻡ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﻢ ﻗﺮﻗﺮﻩ ﮐﻨﻢ،ﺧﺪﺍ ﺧﯿﺮﺷﻮﻥ ﺑﺪﻩ ﺁﮔﺎﻫﻢ ﮐﺮﺩﻥ


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: